Wnioski, skargi
Wnioski i skargi związane z działalnością Okręgowego Urzędu Miar w Bydgoszczy można składać do:
Dyrektora Okręgowego Urzędu Miar
ul. Królowej Jadwigi 25
85-231 Bydgoszcz
- listownie na powyższy adres;
- pocztą elektroniczną na adres: oum.bydgoszcz@poczta.gum.gov.pl;
- poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu;
- pod nr faksu: 52 322 04 26;
- osobiście u Dyrektora Okręgowego Urzędu Miar w Bydgoszczy: codziennie w godzinach pracy Urzędu oraz w każdą środę do godz. 16:00, pok. 103, w siedzibie OUM w Bydgoszczy (po uprzednim ustaleniu spotkania pod nr tel. 52 322 06 06 ).
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46):
- skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu,
- skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Proces postępowania ze skargami w Okręgowym Urzędzie Miar w Bydgoszczy opisany został w procedurze P/OUM8/10 Skargi i odwołania.
Pliki do pobrania
Metadane
Data publikacji : 10.02.2017
Data modyfikacji : 26.08.2024 Podmiot udostępniający informację:
Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy
Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Olejnik
Magdalena Olejnik
Osoba modyfikująca informację:
Andrzej Fedec
Andrzej Fedec